حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سوژه پیدا شد

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

برای نوشتن مطلب دنبال سوژه می گشتیم که به لطف انتخابات ریایت جمهوری هشتا پیدا کردیم

به کی رای بدیم؟؟؟

1. اولی  که همینجوری اومده برای اینکه بگه هنو ما توی سیاست هستیم

2. بعدی هم اصلا فکرشم نمی کرده تایید صلاحیت بشه بعد از بیست سال دوری از سیاست

3. اون یکی هم که خونسردانه منتظر جواب گرفتن از صلوات ها و نظرهای اطرافیان

4. اصلاحاتم می خواد قد الم کنه ولی گمان نکنم اتفاق خوشایندی براشون بیافته( با بعضی حرفاش موافقم)

5. حاج آقا هم که با همه احترامی که براشون دارم ولی اقبالی باهاشون نیست

6. اون یکی هم نمی دونم توی سیاست این مملکت دنبال چی می گرده. این همه توی صدر بوده چه کرده؟؟؟

از نظر من می مونه دوتا

یا اون یا اون

7. که تیم نداره دوتا وزیر بزاره

8. اونم که تشکیلاتش اما و اگر داره


بهترین انتخاب اینه تا اعلام بعدی تصمیم نهایی نگیریم


شایدم به خودم رای بدم

چون از محسن رضایی مشکلات مالی و گرانی را بهتر می دانم چون من حسش می کنم و آقایان ....

اوضاع سیاسی مملکت رو هم توی این چندسال دیدم

به صلوات و دعا خیلی اعتقاد دارم ولی خودم هم کار می کنم

اصول را هیچ وقت فدای صلاح نمی کنم ولی معتقدم که خیلی جاها نیاز به اصلاحات داریم

سنمم خیلی زیاد نییست. جوونم

هر سالم توی انتخابات کاندید نشده ام

حدود 52 تا رفیق کاری و موفق دارم که از تعداد وزارت خونه ها بیشتر می شه

با هیچ کسی هم کار نکردم که قرانی از مال مردم برداشته باش و کار مردم رو راه نندازه

تازشم

فوق لیسانسم دارم

شما اگر شرایط بهتری دارید بگید شاید به شما رای دادیم

چی بگم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی