حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نشستم دارم شبکه چهار می بینم

یه برنامه داره به نام ققنوس

فراستی نشسته و علی معلم به همره وحید جلیلی

یه صندلی راحتی گذاشتن. 

باید بیای ببینی این برادرمون چطور طوی این صندلی دراز کشیده است.

اون یکی داره حرف می زنه این یکی می پره توی حرفاش و این روند همینطور ادامه پیدا می کنه....

اصلا به من چه؟

ولی بحثم اینه که ما خودمون هنوز در رفتارهامان نمی توانیم فرهنگ را رعایت کنیم چطور می خواهیم در خصوص ارزش ها و نمادهای فرهنگ یک کشور  نظریه پردازی کنیم.

بس است.

به خدا خسته شدم

از اقدامات بی فکر و برنامه از این همه ندانم کاری و کارهای موازی...

خودم هم دارم در این جریان و دریای مواج غرق می شم.

قرار نیست اتفاقی بیافتد برای این فرهنگ کهن.

به نظرم بهتره اول بریم قدری رفتار خود را درست کنیم و بعد بیاییم....

نظرات  (۲)

دوره آخر زمونه دیگه!شما فعلا کلاه خودتو بگیر باد نبره،بعد ظهور منجی حتی وقت واسه توبه خودت هم نیست......

سلام علیکم /  تو عمر خواه وصبوری که چرخ شعبده باز / هزار بازی از این طرفه برانگیزد /کی خسته است : دشمن / الهی دشمنت خسته بشه برادر هنوز اول راهیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی