حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

به میل خود نه که چون غم به زور می آید

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۹ ق.ظ
دوباره بوی محرم ز دور می آید

سیاهی از دل شب رفته نور می آید

دوباه قصه عید است و باز ابراهیم

بسوی قتلگه، آرام، صبور می آید

حسین همره یاران به سوی کرب و بلا

به امر حضرت یزدان، شکور می آید

غم از مصیبت ارباب دل پر از درد است

به میل خود نه، که چون غم به زور می آید

اگر بمیرم و خاکم کنند از غمتان

صدای گریه ام آقا ز گور می آید


.....: همینطوری یهو یاده محرم افتادم گفتم برم پیشواز. البته 10 رمضان بود که کوفیان برای حسین بن علی (ع) نامه زدند و گفتند و ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۱

نظرات  (۵)

سلام شعر خوبی بود حال و هوای ما هم محرمی شد
اگر بمیرم و خاکم کنند از غمتان

صدای گریه ام آقا ز گور می آید...
.
.
.
احسنت..!!
با سلام
این حرفهارو ولش کن اینقدر دلم تنگ شده برات که نگو
از وقتی که رفتی شمشیرم رو غلاف کردم
دیگه کسی نیست که بزنمش
روزی بیاد که با این دستام خونت رو بریزم
پس آماده نبرد شو...
راستی داش بهزاد در قسمت کوچه های تنهایی وبلاگ من برات پیام گذاشته نگاه کن حتماً
باسلام
وبلاگ زیبایی دارید
شعر تون هم زیبا بود
ممنون میشم به ماهم سری بزنید
منتظر نگاهتون وبیشتر نقدونظرتون هستم
یاعلی(ع)مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی