حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

انگشت بی انگشترت را دوست دارم

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

از ابتدا تا آخرت را دوست دارم

این واژه تنهاترت را دوست دارم

تنهاترین سردار دشت غاضریه

فریاد حیدر حیدرت را دوست دارم

عباس و اکبر، عون و جعفرها و قاسم

این مردهای لشکرت را دوست دارم

دیدم رسول الله را در بین میدان

جنگ علی اکبرت را دوست دارم

ای کاش اصغر تشنگی از یاد می برد

زیر گلوی اصغرت را دوست دارم

این یک وصیت بود تا بوسد گلویت

من حرف های مادرت را دوست دارم

وقتی که دشمن واج هایت را جدا کرد

هر بخش بخش پیکرت را دوست دارم

وقتی غنیمت می شود هر تکه آهن

انگشت بی انگشترت را دوست دارم

خورشید خورشید است بر تن یا سر نی

بالای آن نیزه سرت را دوست دارم

وقتی قیامت می کنی با آن قیامت

آن کربلا این محشرت را دوست دارم

آتش میان خیمه ها بغض علی بود

آن خیمه های خواهرت را دوست دارم

بابا چرا دیر آمدی؟ اینجا چه جایی است؟

من شکوه های دخترت را دوست دارم

در زیر خیمه شاه و نوکرها غلامند

این خاک پای نوکرت را دوست دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۷
بیژن لطفی

نظرات  (۱۰)

۰۷ آذر ۹۱ ، ۰۷:۴۱ کربلایی محمدرضا کاشانیان
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً)
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
سلام و ادب
ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
و یاران با وفایش ؛ را به محضر مبارک و ملکوتی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف
و همه عاشقان و محبین حضرات آل الله تسلیت عرض می نماییم
عزاداریهایتان مقبول
دعاهایتان مستجاب
تصاویر زیبای معجزه خون شدن تربت امام حسین در کربلا در پایگاه اینترنتی زاهدان قرار گرفت
ضمنا با توجه به پایان شرکت در مسابقه پیامکی ویژه آبان ماه جهت شرکت در
مسابقه پیامکی ویژه آذرماه منتظرتان هستیم
ملتمس دعای فرج
علوی و حسینی باشید
یا علی علیه السلام
www.beynolharameyn.org
سلام برادر
اجرت با خود حضرت!!!
.
.
امسال جای شما خالی بود !
انشاالله سال آینده با آقا پسرت میای!
--------------------------------------------------------------------------
سلام برادر
ارادتمندیم
زنده باشید
۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۱:۴۷ علی کاوند
سلام رفیق!
خیلی کار خاص و جالبی بود فضای محتوایی شعر بنحوی تازه بود نشونه اش هم این که هر بیتی که خوندم مشتاق بیت بعدی بودم به قول یکی از دوستان آهن ربا تو شعرت بود فقط تنها ایرادی که به ذهن من حقیر میرسه تکرار زیادی واژه ی "من" بود
به هر حال خوشحال میشم قوی تر در کنار رفیق خودت باشی
یاعلی
---------------------------------------------------------------------
سلام
ممنون از لطفتون
ایراد به جایی بود حتما اصلاح می کنم برادر
khodagoo
۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۵:۲۱ میثم رشیدی
سلام برادر
خدا قوت
عزاداری ها قبول

...................................................

یا علی
سلام.وبلاگ جناب استاد باقری با غزل «نی نوا» بروز است

mestaar.blogfa.com
سلام
خیلی خوشم اومد و به نظرم خیلی قشنگ بود
کل حرف همینه: بغض علی بود..
یاعلی.
سلام
خوبه سالی یه بار پای این سیستم میشینیم و میبینیم رفقای قدیم بازم گاه گداری به ییادمونن
ببخش اگر بیمعرفتی دمیکنم اما دست خودم نیست واینترنت در دسترسم نیست
بعد ...
روی دستان من فدا شده ای
نه فدااصغرم فنا شده ای
با همین نیزه ی سفارشی ات
روی دستان من دوتا شده ای
۱۵ آذر ۹۱ ، ۱۳:۵۸ محمد حسین رحیمیان
خورشید خورشید است بر تن یا سر نی

بالای آن نیزه سرت را دوست دارم
اجزت با حضرت زینب
ممنون از دعوتت
ماشاالله خیلی زیباست داداش.مشتاق دیدار .
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۶:۴۸ محسن اوجاقلو
سلام .احسنت به کلام شیوای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی