حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

رابطه پدرانه

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

با خودم فکر می کردم اگر خیلی از این مدیران فرهنگی به جای این همه داستان سرایی به فکر تربیت فرزندان خود بودند و برنامه ای برای رشد آنها در زندگی می نوشتند به مراتب بهتر از خیلی از این طرح های ..... بود.

پسر فلان آقا فلان کاره است

دختر فلان استاد فلان باره است و ....

خدا را چه دیدی ؟؟؟ خیلی ها نمی توانند در تربیت فرزندشان موفق باشند.

ما هم مغرور نیستیم. هیچکس فردا را ندیده است. برای همین است که از خدای بزرگ ملتمسانه عاقبت به خیری این کودک عزیز را درخواست می کنیم.

دعا کنید بتوانیم آنچنان که دین اسلام مشخص کرده است تربیتش کنیم. من هم برای شما و اولادهایتان دعا می کنم که عاقبت به خیر شوید.

من و محمدحسین وقتی که چشم تو چشم می شیم...

نظرات  (۱)

مبارکه آقا بیزن...
سرباز ولایت تربیتش کن...
از همین الان...
خدا حفظش کنه
مثه خودته
پاسخ:
ممنون از لطفتون آقا مجتبی
نصیب شما بشه ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی