حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ
دوستانی که در سامانه عتبات دانشگاهیان ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به لینک زیر از نتایج قرعه کشی مطلع شده و در صورت پذیرفته شدن ثبت نام خود را نهایی کنند.

http://81.12.13.141/bagh/

نظرات  (۷)

سلام دوست من


انسانهاى بزرگ ..//

دو دل دارند ..//

دلى که درد مى کشد و پنهان است ..//

و دلى که میخندد و آشکار است..//


بدرود
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد....!!!
یار مرا خواهد و میلش به بنده باشد...!!!
منو کربلا بردی که بردی وگر نه خودم میرم
سپاس خدا را سزاست که به او تکیه میکنم و او گرامی ام میدارد و دست نوازش بر سرم میکشد و به کسی تکیه نمیکنم که اگر کنم خوارم میکنند و تنهایم میگذارند
به راستی راه نور کدام است؟ راهی که بتوان آزادی را یافت. اخلاق پیامبر را داشت و عدالت علی را بر قرار کرد. همان راه آزادی که حسین پیشتر راهنمای آن بود. این راه کجاست؟
راهی که اکنون مصلحت و منفعت خیلی از درهای آن را بسته. در بیان عدالت، در بیان اخلاق، در برقراری قوانین حقیقی اسلام!!!!
آری امروز این راه بسته شده و همه به راه ظواهر گریخته اند....
این راه هیچ ندارد جز خفت و ذلت و خواری....
پس به کدامین وقت باز خواهیم گشت؟!
به کدامین ........
g
مرد حسابی تو از شعر و روح لطیف من چی میفهمی؟؟؟
برو کشکت رو بساب
از نهادهای مختلف برای من درخواست اومده تا قبراشو شعر بگم
این شعری هم که گفتم ادامه شعر یه بنده خدایی بود که خودش بسبار خوشحال و تعجب کرد که اینقدر زیبا ادامه دادم
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران ❤ عیدتون پیشاپیش مبارک ❤
التماس دعا ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی