حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بازم محرم

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۵۲ ق.ظ
همراه ما می شه تا برسیم سر کار.

توی ماشین یا مترو هم که می شینیم عکسی، طرحی و یا شاید صدای آرام تلفن همراه کناری دوباره محرمی مان می کنه.

لباس مشکی یادم نرفته. پوشیدم. خیلی ها پوشیدن. خیلی از اونها که بعضی می گن دیگه به اونا امیدی نیست. ولی امام حسین به همه امید داره.

اینا تمام داستان نیست.

حالا باید مواظب باشی حرکتی نکنی که در شان این ماه نباشه.

باید آدم باشم(باشیم نگفتم تا هدایی نکرده به کسی بر نخوره)

زنگ تلفن همراه خیلی ها تغییر کرده.

خیلی ها لباس مشکی پوشیدن.

خیلی ها تکیه زدن.

خیلی ها روضه گرفتن.

ولی خیلی کم هستن اونایی که امام حسینی شدن.

خیلی ها محرمی شدن ولی محرم نشدن.

خیلی ها هنوز نه تنها جواب هل من ناصر امام حسین را نگفته اند که هنوز آن را نشنیده اند.

ای کاش قدری مواظب باشیم.

در این هیا هو و سر و صدا گم نشویم.

همین...


نظرات  (۲)

باسلام
بامطلبی باعنوان" وظیفه خواص در برابر جامعه از آیه 116 سوره هود"بروز می باشم.
لطفا ازمطالب فوق بازدید کرده ومن را ازنظرات خود بهره مندسازید.
باتشکر

خلاصه پروژه رهبر سازی، آخرین دستورالعمل
از این جهت از این دستورالعمل به عنوان آخرین دستورالعمل نام برده شده است که با به کار بردن آن و دستورالعمل های قبل از آن می توان جنبش اصلاح طلبی را آغار نمود و به سرانجام رساند.
تا کنون هیچ حرکت اجتماعی بدون رهبر یا شروع نشده و یا اینکه به سرانجام نرسیده است بنابراین باید قبل از انجام هر کاری در فکر انتخاب رهبر برای جنبش باشیم.
رهبر جنبش اصلاح طلبی آینده می تواند بر خلاف بسیاری از جنبش های اجتماعی دیگر هیچ گونه مسئولیت و اختیار تصمیم گیری نداشته باشد و فقط به ارشاد و راهنمائی اعضای جنبش بپردازد.
اگر قرار باشد رهبر جنبش فقط مقام ارشادی داشته باشد پس جنبش می تواند همزمان چند رهبر داشته باشد، در این صورت بهتر است یکی از رهبران جنبش روحانی باشد.

و امّا پروژه رهبر سازی:
باید برای رهبر سازی از همان روشی که قبل از انقلاب در مورد رهبری امام خمینی اتفاق افتاد استفاده شود، قبل از انقلاب امام به پاریس رفت و انقلابیون ایرانی از سراسر دنیا برای بیعت و تبادل نظر با امام به آنجا رفتند، در نتیجه این کار امام به عنوان رهبر مورد قبول تمامی جریانهای انقلابی به دنیا معرفی گردید و امام نیز با استفاده از اعتباری که از این طریق به دست آورده بود و با کمک مردم ایران نظام شاهنشاهی پهلوی را سرنگون نمود بنابراین باید اصلاح طلبان یک یا چند نفر را به عنوان رهبر انتخاب نمایند و از اصلاح طلبان سراسر کشور بخواهند برای بیعت و تبادل نظر با رهبر مورد نظر به شهر محل سکونت رهبر بروند، اصلاح طلبان باید پس از بیعت با رهبر به شهر مشهد بروند و مرکز تشکیلات جنبش را در آنجا ایجاد نمایند، پس از اینکه اکثر اصلاح طلبان با رهبر جنبش بیعت نمودند و تشکیلات جنبش در شهر مشهد مستقر گردید باید رهبر جنبش به شهر مشهد برود و اصلاح طلبان نیز باید از ایشان استقبال نمایند.
قبلاً پیشنهاد شد که اعضای جنبش خواسته های خود را طی نامه هایی به مسئولین عالی نظام بنویسند و نامه های فوق را به مسئولین استان خراسان رضوی تحویل دهند...

توضیحات بیشتر را در قسمت توضیحات وبلاگ مطالعه نمائید.
۲۷ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۳ اخلاق عدالت آزادی
به نام سینه فراخ آمرزش به نام بالهای گشوده رحمت به نام یگانه پروردگار بخشاینده مهربان
سلام
داشتم فکر میکردم که چرا خیلیامون 8روز قبل از تاسوعا و عاشورا لباس مشکی میپوشیم و ظهر عاشورا که تموم میشه درش میاریم؟! داشتم فکر میکردم که چرا خیلیامون یادمون رفته که چرا ظهر شد؟! چرا امام حسین شهادت رو در مقابل همه چیزهایی که میتونست داشته باشه انتخاب کرد؟! داشتم فکر میکردم که با اون همه مشکلاتی که ظهر عاشورا روسر امام کوله باری از غم و داغ بود، عشق هم بود!؟ چرا با اون هجمه عظیم از حرف و سیاست و مصلحت و محافظت از فرزند و همسر و خویشاوند و دنیا و تشنگی و....... آزادی هم بود !؟ آزادی از جسم آزادی از هوا و هوس آزادی از (مصلحت) آزادی از مال و فرزند آزادی از ترس ،ترس مقابل ظلم، انقدر که حتی از مصلحت!!! داشتم فکر میکردم که چرا حتی همه مستحبات نمازش رو هم بجا آورد؟ راستی! چرا!؟ چرا تو اون موقعیت با اون همه دقدقه و تیر و نیزه و شمشیر همه مستحبات رو بجا آورد!؟ ولی ما... ظهر که میشه به اسم مراقبت از نماز جماعت و توجیح برای ثوابش ظهر و عصر و با هم میخونیم و موقع نماز صبح خیلی از مساجدمون بسته اند!؟ چرا ظهر شد؟! ولی از اون ظهر واسه خیلی هامون فقط داغ و غم و سینه زنی و مشکی پوشیدن و ....یه 10 روز مونده!؟ظهر که تموم میشه انگار افسانه تموم شده !؟انگار که یه رستم بود و یه سهراب!؟چرااا!؟ چرا ظهر شد و واسه خیلیامون الگوهای حقیقیمون شبیه اسطوره های افسانه ای در اومدن و طریقه زندگیشون شده یه رویا !؟داشتم فکر میکردم که یه هو ظهر شد و خبر رسید خیلی از زن و بچه های مسلمون و غیر مسلمون تو فلسطین زیر آماج حرف ها و حدیث های خیلی از کشورای اسلامی که ادعاشون میشه به اسم سیاست و مصلحت گلوله بارون میشن و مصلحت اجازه مقابله با ظلم رو رو در رو نمیده!؟ مصلحتو سیاستو حرفو حرف و حرف.....................حالا میشه بگی راه نور کدوم وره؟
اون طرفی که فقط خاطره زنده میکنه یا اون طرفی که نام امام حسین رو؟!
یا حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی