حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دست کوتاه منو دامن پر لطف شما

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۹ ق.ظ
من ز دست دل خود سخت به پای تو شدم
چشم بنداز ببین نغمه سرای تو شدم
من دیوانه چه فهمی ز رهایی دارم
باز بگشای قفس را به هوای تو شدم

نظرات  (۲)

سلام قربان وفایت!
شما با افتخار تمام لینک شدید !
باز آمد بوی ماه مدرسه
باز آمد بوی عشق و حادثه
باز آمد بوی خون و جمجمه
بازآمد سینه ی سپر شده
باز آمد صدای در، شاید بیاید پدرم
باز آمد کاش بکشد دست نوازش به سرم
باز آمد کاروان راهیان نور
باز آمد کاروانی به رنگ حاج عمران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی