حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن

فرهنگ را بشناسیم، فرهنگ را دوست داشته باشیم

حرف هایی بر ای نشنیدن
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

خلقت/ انسان/خیال/فراموشکار

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۱۸ ب.ظ

می خواهم اینجا برخی یافته های خود در علوم انسانی که بیشتر مرهون و مدیون امام حسین شهید و قرآن بزرگ می دانم را در اینجا با شما در میان بگذارم تا سال های بعد نتوانم مثل خیلی از این آقایانی که الان می بینم بگویم از همان اول من بهترن و متفکر ترین و سالم ترین انسان روی کره خاکی بوده ام.

شاید اشتباه بگویم. شاید اشتباه تحلیل کنم. غلط بگیرد. ثابت کنید . قبول می کنم.

خودم را اصلاح می کنم.

برای اولین قدم بحث خلقت را پیش می کشم و نحوه خلق شدن انسان. چه خوب است اگر شما به این بحث ها علاقه دارید حرف های خود را برای من بفرستید تا در این وبلاگ قرار دهم.

خلقت چیست؟

این همان سوالی است که وقتی درگیرش می شوی باید سال ها مقدمه را پشت سر بگذاری تا بتوانی به خود سوال فکر کنی.

خلقت.

بدیهی است اولین قدم برای شناخت هستی و خدا و به معنی درست تر معرفت خودشناسی است.

اینجاست که باید ظاهر و باطن انسان را تشریح کنی و در اعماق خیالاتش فرو روی.

هر کس به این مباحث علاقمند است اینجا می تواند دقایقی در آن فضا ها فرو رود.

انسان.

فراموشکار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۱
بیژن لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی